Moderný marketing

moderny marketingMnohé zo slovenských obchodných spoločností a firiem uprednostňuje na svoju propagáciu prostredníctvom regionálnych médií, reklamných novín alebo letákov. Tieto formy pritom často spotrebujú veľké množstvo peňazí. Tento spôsob je síce overený a funkčný, ale existujú aj efektívnejšie alternatívy, ako napríklad internetová inzercia.

Internet je skutočne obrovským priestorom, a preto je pochopiteľná obava, že sa informácie o vašom lokálnom podnikaní rozšíria aj za hranice vašich možností. Nie je však dôvod predčasne ju zatracovať ešte predtým, ako si o nej zistíte všetky potrebné informácie.

4 domnienky a argumenty

Je niekoľko zaužívaných predpokladov o internetovej reklame, ktoré sa zakladajú na nedostatku informácií a sú do značnej miery klamlivé. Tu sú najčastejšie z nich spolu s argumentmi, ktoré vám vysvetlia, ako to v skutočnosti je:

  Domnienky Argumenty
1. Reklama na internete je nákladná Reklama na internete v skutočnosti nie je drahá, respektíve je lacnejšia, než jej alternatívy v iných formách. Napríklad na reklamu prostredníctvom Facebooku vynaložíte len zriaďovacie náklady. V iných riešeniach sú výdavky na mesačné poplatky na minimálnej úrovni.
2. Nemám nad reklamou kontrolu Reklama na internete vám z hľadiska kontroly ponúka niekoľko možností. Ak si ju nechcete spravovať sami, môžeme to urobiť za vás.
3. Ľudia sa nezaujímajú o moje služby na internete Práve reklama na internete vám môže zaručiť, že vaša firma porastie v popularite vyhľadávania. Sú to práve lokálne firmy, ktoré sú prostredníctvom intenetu najčastejšie vyhľadávané.
4. Neviem ako na to a nestíham si to naštudovať   Ak si reklamnú kampaň nemôžete spravovař sami, ale napriek tomu by ste ju chceli, nie je všetko stratené. Radi pre vás zabezpečíme kompletný profesionálny servis.

Ďalšie prednosti internetovej reklamy:

  • Inzerovať nemusíte celosvetovo, máte možnosť zamerať sa na konkrétnu oblasť, o ktorú máte záujem.
  • Neplatíte vždy za neustále zobrazovanie reklamy, je možné zriadiť reklamu tak, aby ste platili len vtedy, keď si na ňu návštevník klikne.
  • Váš rozpočet závisí od vašich požiadaviek, náklady môžu byť minimálne. 
  • Internetová reklama je veľmi adresná. To znamená, že ak niekto hľadá na internete služby ktoré ponúkate vo vašom regióne, je veľmi pravdepodobné, že nájde práve vašu firmu.
  • Efektívnosť internetovej reklamy je veľmi vysoká.
  • Budete mať vždy prehľad o tom, koľko návštevníkov sa objavilo na vašom webe a koľko z nich upútala vaša reklama. O všetkom sú vedené podrobné štatistiky.

Internetová reklama nie je vaším nepriateľom. Môže vám ponúknuť široké spektrum riešení podpory vašej činnosti. Nenechajte si preto ujsť nové príležitosti a kontaktujte nás.

Kontaktujte nás pre viac informácií alebo s Vašou otázkou.

Buďte stále o krok pred vašou konkurenciou. 

Mobil: +421 904 308 882
Email: stretnutie@wapp.sk
Email: informacie@wapp.sk
Email: account@wapp.sk

> Formulár pre cenovú ponuku
> Formulár pre osobné stretnutie