8 príležitostí alebo prečo potrebujem web?

Pre funkčnú firemnú webstránku musíte mať najmä stanovené ciele, ktoré od nej očakávate. Internetové stránky ponúkajú veľa možností, ako podporiť vaše záujmy. Tu je preto stručný prehľad príležitostí, ktoré pre vás kvalitný web môže priniesť.

Web ako vstup do predajne

Podobne ako výklad klasickej predajne by aj titulná strana webstránky mala zaujať návštevníka, a lákať ho, aby vošiel dovnútra a prezrel si ponuku. Práve titulná strana je to, čo najviac povie o vás a o tom, aký tovavr alebo služby ponúkate. Nie je to však len titulka, ktorá môže návštevníka upútať oznamom o výpredajoch, akciových cenách a celkovej ponuke. Každá jedna časť vašej webstránky by mala reprezentovať vaše hodnoty a kvalitu služieb, ktoré ponúkate.

Web ako predajňa

Návštevník webstránky má tendenciu správať sa rovnako, ako návštevník klasickej predajne. Môže vstúpiť preto, lebo niečo konkrétne hľadá, chce si poobzerať tovar alebo len zabíja čas. Niekedy sa aj návštevník, ktorý nič nechce, premení na klienta. Najmä preto by mala byť firemná webstránka zaujímavá. Prvým krokom je získanie pozornosti, druhým je presvedčenie prostredníctvom správnej prezentácie. To, na aký web sa návštevník dostal, by mu malo byť jasné ihneď, ako naň vstúpi. Nesmie sa stať, že potencionálny zákazník bude premýšľať, či sa dostal na server sprostredkujúci zábavu, alebo na server obchodu. Navyže ak je vaša webstránka dostatočne kvalitná, nepotrebujete klasickú kamennú predajňu, keďže máte prosperujúci intenetový obchod.

Web reprezentuje obal i obsah

Webstránka má z tohto pohľadu dvojakú funkciu. Prvým aspektom je obal, to znamená, že musí zaujať návštevníka, aby chcel vedieť viac. Ďalej musí ponúknuť aj kvalitnú obsahovú stránku. V tradičnom obchode si zákazník tovar môže poobzerať. V intenetovom obchode je princíp podobný, avšak keďže návštevník predmet nemôže fyzicky chytiť, musí sa tento zážitok navodiť ináč. Kvalitná obsahová stránka je dôležitá aj z hľadiska vyhľadateľnosti produktov. 

Web ako nástroj lojality

Ak je klient spokojný, má tendenciu vracať sa opakovane do toho istého obchodu. Lojalita je pre napredujúci obchod veľmi dôležitá.

Web ako nástroj propagácie vášho obchodu

Vaša firemná webstránka môže pôsobiť ako účinný nástroj propagácie vašich záujmov. Pomocou nej máte prístup k oveľa väčšiemu množstvu potencionálnych klientov, než vám môžu poskytnúť iné formy prezentácie. Nepripravte sa preto o možnosť získať nových zákazníkov, ktorý sa o vás bez webstránky nemusia ani dozvedieť. Podobný princíp platí aj pri vyhľadávaní nových zamestnancov. Prehľadne spracovaná pracovná ponuka na vašej stránke bude voľne dostupná vo dne, aj v noci.

Web ako reklamná plocha

Tendencia súčasnej doby smeruje k znižovaniu tradičných formátov reklamy. Webstránka ponúka lacnú alternatívu týchto riešení a čoraz viac rastie jej popularita.

Web ako infolinka

Tradičné informačné kanály ako napríklad telefonická infolinka postupne ustupujú do úzadia pred webstránkami, ktoré dokážu účinne informovať v neobmedzenom rozsahu. Čoraz viac ľudí uprednostňuje vyhľadávanie informácií na internete, pretože to vedie k jednoduchším, rýchlejším a pohodlnejším výsledkom. Súčasťou webstránky môže byť aj neustále aktualizovaný cenník.

Web ako nástroj spätnej väzby

Vďaka webstránke môžete udržiavať neustály kontakt so svojími zákazníkmi a radiť im ako čo najlepšie využívať vaše výrovky. Taktiež vám môžu klienti poskytnúť spätnú väzbu. Pozitívne referencie od vašich spokoných zákazníkov sú tou najlepšou reklamou. Na vašej stránke môžu vznikať komunity ľudí, ktorí si budú navzájom pomáhať. takýto druh komunikácie je prospešný pre všetkých.


My tvorbe stránok naozaj rozumieme. Neváhajte nás kontaktovať, ak máte prípadné otázky a my vám radi pomôžeme navrhnúť pre vás webstránku na mieru.

Kontaktujte nás pre viac informácií alebo s Vašou otázkou.

Buďte stále o krok pred vašou konkurenciou. 

Mobil: +421 904 308 882
Email: stretnutie@wapp.sk
Email: informacie@wapp.sk
Email: account@wapp.sk

> Formulár pre cenovú ponuku
> Formulár pre osobné stretnutie